מדיניות תמיכה

כללי

שדרוגים ועדכוני תוכנה הינם בחינם, מתבצעים אוטומטית או באמצעות העברת קבצי התקנה אל הלקוח.

לקוחותינו מקבלים הדרכת/ קורס וידאו לתפעול התוכנות ובחלק מהתוכנות גם חוברות עזר לעבודה נכונה בוואטסאפ ופתרון בעיות נפוצות.

אנו נותנים תמיכה טכנית אנושית בימים א-ה בין השעות 10:00 – 17:00 (לא כולל ערבי חג וחגים) במייל ובוואטסאפ. הטיפול ייעשה בדרך כלל עד 24 שעות/ יום עסקים ממועד הפניה. ראה: תמיכה בתשלום/ תמיכה כלולה/ הטמעה והדרכה.

תמיכה אנושית היא איננה תחליף ללימוד עצמי של התוכנה או תפעול התוכנה על ידי הלקוח. אנו מספקים תמיכה ללקוחות אשר צפו בקורס הוידאו בסרטוני התקנת ותפעול התוכנה, בדקו בחוברת התמיכה העצמית האם יש פתרון לבעיה בה נתקלו – ואף על פי כן לא הסתדרו. התקנת תוכנה איננה מוגדרת תמיכה והינה בתשלום.

תמיכה בתשלום

לקוחות תוכנת לינקג’ן, פלאגין וואטסלינק ואפליקציות רספונדר וקלונר מקבלים גישה להדרכת וידאו להתקנה ותפעול עצמאי. תמיכה טכנית אנושית הינה בתשלום. עלות קריאת שירות: 150 ₪ כולל מע”מ

תמיכה כלולה

לקוחות התוכנות בלאסטר, ספיידר, וי-פון, בוקס וטלבוט מקבלים תמיכה טכנית אנושית בחינם למשך שישה חודשים ממועד הרכישה. לקוחות תוכנת קונקט או אג’נטס אשר רכשו מנוי לשנה מקבלים תמיכה בחינם לכל תקופת המנוי (להלן: “תקופת התמיכה”)

תמיכה אנושית לאחר תקופת התמיכה, התקנת תוכנה בכל עת או קריאת שירות בימים ובשעות שאינם מוגדרים כשעות התמיכה שלנו לרבות ימי שישי, שבת, ערבי חג וחגים הינה בתשלום. עלות קריאת שירות: 150 ₪ כולל מע”מ. עלות התקנת טלפון תוכנה (אמולטור): 400 ש”ח כולל מע”מ

הטמעה והדרכה

הדרכה אישית, הטמעה הכוללת אפיון ובניית צ’אט בוט ו/או הקמת אוטומציה בזאפייר, אינטגרומט או api הינם בעלות: 400 ₪ לשעה כולל מע”מ

ניתן לפנות לתמיכה שלנו בהודעת וואטסאפ למספר 0507419285

שינויים

מדיניות התמיכה מעודכנת לתאריך 1 באפריל 2022. אנו שומרים לעצמנו את מלוא הזכות לשנות תנאים ומחירים מעת לעת

תמיכה בתוכנות לוואטסאפ
שלח לנו מייל






    כלי נגישות